Drakcupen, Himlabadet :D <3

                   hejsan svejsan!! <3
Idag klev jag upp 07.00, klädde på mej  fixa håret och gick upp och fikade.
Klockan 09.10 ungefär satt  jag i bilen på väg till cupen.
 När jag kom till cupen kollade jag på andra essvik laget F 97/98.
Jag hade samling 09.40 och, matchen började 10.40, den matchen förlorade vi med 3-0 )=
 Andra matchen var kl 12.40 vi vann med 1-0. (=
 Sen va de inge mer matcher för mej. (=
 Bra spelat tjejer!!!!!!!
Hoppas det blir final imorgon. (=



 Himlabadet
 
 Kl 16.00 var det bad på himlabadet.
 Hade RIKTIGT kul med tjejerna!!
 Åkte alla vattenrushbanor. ;D
 Hade en riktigt trevlig dag med tjejerna (L) ÄLSKAR ER E.A.I.F F 97/98 <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0