Fredagen, gårdagen och dagen

Hejsaan =)
Fredagen: vaknade vid 10, tror jag?
Gick ut och skottade till typ halv 12 tråkigt nog =(
åkte till abbe vid kvart över 12. Hos han så gav vi varan julklapparna.
Jag gav han en film och en chokladask, själv fick jag örhängen, halsbandssmycke som hörde till och en handuk som det står you & me på. Sedan vid kvart i 5 så åkte jag hem =)
klockan 5 över 6 ungefär åkte vi till petra hela familjen fatt vi skulle äta middag där.
Men först direkt när vi kom dit så lämna vi mamma o Kevin och plocka med oss Petra också skjutsa jocke ner oss till träningen och sleppte av oss där så vi var där vid 20 6 över, då gick vi ner till omklädningsrummet också bytte jag om. När jag var klar gick vi upp och spela lite match till klockan 7 när träningen börja. =)
Fast de va typ bara 7 tjejer på träningen och Nicke så de vart typ ingen träning.
Klockan 5 över halv gick jag och petra av också gick vi ner och duscha och gjorde oss klar =)
klockan 8 så kom jocke och hämtade oss. sen va vi hos petra typ till halv 1 tror jag =)

Gårdagen: Vaknade vid kvart över 9 också gick jag upp och gjorde frukost till mig och kevin.
sen gjorde vi oss klar och sen satt vi oss och spela tv spel =)
Vid havl 12 tror jag kom abbe och  stefan också mötte kevin abbe på NHL 06, hahahahaha kevin vann =)
vid halv 5 så åkte dom hem, också vid 5 över 5 så åkte vi till anna och robbin och va där och åt middag och så =)

Dagen: vaknade klockan 9 också kolla jag på film till 11 sen gick jag upp och åt toast =)
vid klockan  12 eller 1 kom anki, jessica, adrian, vilgot och nova och hälsade på till typ kvart i 3 =)
sen åkte vi till mormor och morfar och fick julklappar av dom =)
kom hem vid halv 5 eller 5, sen skotta vi lite och efter de så spelade jag och ralle gitarr, gick upp och åt och nu sitter jag här och ska snart då och ta en dusch =)
kraam på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0